za 16/09/2017

Herenthout

U11 B

Derde overwinning voor de U11B, ditmaal zonder al te veel glans. Het vroege uur speelde zijn rol en niet alle spelers waren helemaal wakker toen de wedstrijd begon tegen een ploeg er duidelijk op gebrand was om vol voor de overwinning te gaan. De jongens hadden het de hele wedstrijd moeilijk om in hun spel te komen en lieten zich verleiden om mee te gaan in het duelvoetbal van de tegenstander, het combinatievoetbal van de afgelopen weken was ver te zoeken. Ze stonden in grote delen van de wedstrijd achter, er werden regelmatig wissels gedaan wegens lichte blessures en pijntjes, maar in het laatste kwartier wisten de jongens toch de achterstand om te buigen en zich naar de overwinning te knokken.